Hurikán ~ január 2018 ~


Milí čitatelia!
Zoznámte sa s Hurikánom – čo blog rozhodne neminie! Je to nový článok, ktorý bude vychádzať raz do mesiaca, najskôr na začiatku mesiaca, a budem vám v ňom prinášať ciele pre daný mesiac, čo sa týka poviedok, a poviem i niečo zo svojho života. Dúfam, že sa vám Hurikán bude páčiť a nájdete v ňom všetky potrebné informácie, ktoré vás zaujímajú!



Nezdá sa mi to tak dávno, čo som písala decembrový Hurikán. Ani tak dávno, čo som oslavovala príchod roka 2017. Preto nemôžem uveriť, že už ubehlo ďalších 12 mesiacov od našich posledných predsavzatí a už si dávame nové. Ja som si tento rok dala len jedno malé, jednoduché: Aby som bola tento rok lepšia, než v tom roku predchádzajúcom. A tomu sa budem snažiť podriadiť všetky svoje rozhodnutia.
Ak aspoň trochu čítate Hurikán, určite viete, čomu všetkému sa v súkromnom živote táto pomalá autorka venuje. Mnohokrát som písala do tejto sekcie o tom, čo som prežila, no ja sa v tomto čísle nechcem vracať do starého roka, práve naopak – chcem začať s čistým štítom. Preto vám poviem, čo ma v januári čaká.
Práca. Áno. Po skoro dvoch týždňoch sviatočného oddychu sa opäť vraciam do práce. Niekedy je to tam ako nočná mora, inokedy sa zas dobre pobavím. Vždy som však poriadne unavená. No tentokrát sa premôžem a nedovolím, aby nado mnou tá mrška zvíťazila!
Bakalárka. S jej písaním som na tom skutočne biedne a to by som ju chcela mať hotovú na konci marca. Vlaste sa za moje písanie bakalárky skôr poriadne hanbím, až tak hrozne na tom som. No ak chcem skončiť školu, budem musieť zaťať zuby, premôcť nechuť a poriadne sa do toho vrhnúť!
Prímačky. Aj keď tie ma čakajú až v máji, už teraz sa musím poriadne učiť. Vlastne, aby som bola úprimná, už v novembri bolo neskoro! A aby nešlo len o obyčajné prímačky, k týmto je potrebná aj značná znalosť a úroveň angličtiny. Poviem vám pravdu, že v nej nie som práve najlepšia, hlavne pokiaľ ide o situáciu, v ktorej mám hovoriť ja. No aspoň tento problém som sa rozhodla presunúť na druhý mesiac a teraz sa skutočne budem učiť len na otázky o krajine.
Ku svojim zvyšným problémom/záľubám alebo ako to nazvať, sa tento mesiac radšej vyjadrovať nebudem. Bolo by to na dlho a možno trochu zmätočné. No verte, že tento maličký zoznam, ktorý som tu rozpísala, naozaj nie je taký malý!


A teraz prejdime k mojej Achillovej päte!
Poviedky!
Rozpísaných poviedok mám veľa, nápadov ešte viac! A predsa mám čas len na aktívne písanie jednej z nich. Počas sviatkov som vám dala nejaký ten sľub ohľadom vydávania Americkej Univerzity. Bohužiaľ, plány sa mi tak úplne nepodarilo naplniť a ostali mi nejaké resty. I napriek porušeniu sľubu sa však budem snažiť dohnať sľúbené a do konca mesiaca by som sa veľmi rada dostala po 42. kapitolu! Bláznivé? Možno. Ja však verím, že kde je vôľa, tam sa dá pohnúť horou. Síce nie som taká ťažká ako hora a moja lenivosť by sa skôr dala prirovnať k Mesiacu, tohto plánu sa budem držať stoj čo stoj! Takže mi držte palce!

Heslo mesiaca
„Slová sú zbytočné. Pravú tvár človeka ukážu jeho skutky.“
~ Hurikán ~


Stanka

3 komentáre:

  1. Ja som bola prekvapená už len kvôli tým kapitolám, ktoré sa ti podarilo počas decembra napísať. Fakt si ma prekvapila a už len na počesť tých, ktoré si napísala, by som to považovala za veľký úspech. Podľa mňa si nemala šancu to všetko, čo si si naplánovala, stihnúť do termínu... (hlavne, ak nám ide aj o kvalitu a nie iba o kvantitu, však?) Hah, obdivujem tvoje predsavzatie dať v tomto mesiaci tých sedem kapitol. Určiť si cieľ nikdy nebolo na škodu. Treba mať predsa niečo pred sebou, niečo za čím sa možno hnať... Mne napríklad nikdy veľmi nepomáhalo mať pri písaní veľkú voľnosť, lebo keď som napríklad, niekomu, možno aj sebe, nič nesľúbila, tak to zakaždým skončilo tak, že aj slimák s pochrámaným svalom by zemeguľu prešiel skôr, ako ja niečo dopísala. :D Nom, ale to je jedno. Zasa píšem odveci... Chcela som len napísať, že držím so všetkým palce, a že sa nemusíš premáhať písaním na úkor spánku, zdravia, školy, či práce... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne za taký pekný komentár. Úprimne, sama som vedela, že niečo také nestihnem počas Vianoc, ale chcela som si dať ťažký cieľ, aby, ako si sama poznamenala, "sa bolo za čím hnať". Január mi však dáva trochu viac dní na písanie, aj keď je tu tá škola a robota, ako tomu bolo predtým. Tak hádam sa dostanem aspoň do polovice a potom možno aj do konca. :D

      Odstrániť