Ako skrotiť ženu za 10 dní - 1. kapitola (15+)

Esme, ktorá v živote neurobila práve najlepšie rozhodnutia, sa vracia späť do Forks, aby bojovala o svoju neplnoletú dcéru Bellu pred súdom. Lenže čo keď Edward stretne krásnu tanečnicu v striptízovom klube a vyspí sa s ňou? A bude to Bella? Čo keď Esme dostane od súdu ultimátum 10 dní, podarí sa Cullenovcom skrotiť Bellu? A aké hriešne triky má táto teanegerka ešte v rukáve?



Edward:

Isabella Swanová. To meno mi znelo v hlave už niekoľko dní. A jej tvár. Objavovala sa v mysli jej, a posledných päť rokov už aj mojej adoptívnej, upírskej matky Esme. Nebola ničím výnimočná. Bola to len zošednutá spomienka na malé dievčatko s hnedými kučerami, ružovými líčkami a veľkými očami. Mohla mať tak sedem, možno menej. Hojdala sa na starej hojdačke za domom v baletnej sukničke a na tvári jej žiaril úsmev. Bola to jediná ucelená spomienka, ktorej sa Esme držala zubami nechtami. Bola to jej posledná spomienka na vlastnú dcéru predtým, než opäť prepadla alkoholu, skončila v nemocnici a Carlisle ju premenil na upírku.

Zavrel som oči a potriasol hlavou, aby som ju vypudil z mysle. Rosalie vedľa mňa si unavene odfrkla.

„Zase na ňu myslí, však?“ Krátko som prikývol a nazrel do Esminých myšlienok. Bola natoľko pohltená do spomienok, že nás skoro vôbec nevnímala.

„Povedz mi, čo je na nej také úžasné, že sme sa museli sťahovať až sem! Do tohto machom zapadnutého mestečka niekde v psej riti.“ Prekrížila si ruky na prsiach a nahnevane zagánila na les pred nami.

„Neznášam to tu. Nie je tu nič okrem zelene a šialených ľudí, ktorí ani nemajú nákupné centrum. Miesto toho sa tu živia lovom zvierat a rýb. A vieš, čo si myslím o tej Isabelle? Podľa mňa je to jedna z tých nevedomých balerín, ktorá žije v dokonalej ilúzií o svete. Možno prišla o matku, ale podľa toho, čo o nej Esme hovorila, veď vieš, aká bola namyslená, už keď bola malá. Myslím si, že je to teraz nejaká nafúkaná kráľovná školy alebo niečo podobné. A ak je aj pekná, určite spáva s každým, kto jej príde pod ruku. Je to obyčajná šťanda, kvôli ktorej sme sa trepali až sem!“ Rosalie zvýšila hlas, na čo Carlisle v obývačke zavrčal.

Krátko som sa mu ospravedlnil, aj keď som v duchu s Rosalie súhlasil. Tvár Isabelly, ktorá sa mi každú chvíľu vkrádala do mysli, bola neznesiteľná. Mal som jej už plné zuby. Ale ten samaritán vo mne mi nedovoľoval utiecť od rodiny ani na pár dní. Esme potrebovala podporu každého člena. Vydýchol som od únavy a pretrel si oči. Carlisle ma v mysli poúčal, aby sme si dávali pred Esme pozor na ústa, aj keď ona bola stále pohrúžená do svojich myšlienok. Nenávidel som Isabellu, ale Carlisle mal pravdu. Rosalie nemala použiť také hrubé slová.

„A nie je to kvôli Emmettovi?“ prešiel som na inú tému. Rosalie sa prestala hnevať na les a miesto toho svoju zlosť obrátila na mňa. Prebodla ma ostrým pohľadom a zaťala zuby.

„Toho sviniara mi ani nespomínaj. Prekliaty Emmett McCarthy. Urobím všetko preto, aby nezomrel a on ma odmietne. Rozumieš tomu? Stokrát radšej bude behať za nejakými kurvami, než aby bol so mnou. Čo majú oni a ja nie? Nie som dosť krásna, Edward?“ Hlas sa jej zachvel v strachu.

„Si nádherná, Rosalie. Emmett proste len potrebuje čas,“ mykol som plecami. Nerád som sa miešal do ich vzťahu. To bola práca Alice a Jaspera, aby to vyriešili. Oni boli odborníci a správali sa ako dvaja Amori lásky.

„Čas? Máme predsa celú večnosť, ale vždy, keď ho žiadam, aby sme si pohovorili, má niečo naliehavejšie na práci. Rovnako, ako dnes. Ešte nie sme ani hodinu v meste a on už musí ísť vymiesť všetky podniky so striptérkami, ktoré-“

„Len jeden,“ opravil som ju rýchlo. „Emmett ho našiel cez net. Vraj je to najlepší klub v Seattli. Uvidíme, čo je na tom pravdy.“

Rosie nahnevane zavrčala. „Máš tam ísť preto, aby si na neho dol pozor Edward a nie kvôli zábave!“

„To ti sľúbil Jasper, drahá sestrička. Ja som slobodný, takže si môžem robiť, čo len budem chcieť. Ale neboj sa. Ak tvojho Emmetta uvidím niekde zvíjať sa od vzrušenia v dave prostitútok, okamžite mu odtiaľ pomôžem,“ uškrnul som sa, za čo som si vyslúžil úder. Rosalie ohrnula nosom a povýšenecky zdvihla bradu. Už mala na jazyku ďalšie štipľavé narážky, ale v tom sa vo dverách objavila Alice.

„To by stačilo, nemyslíte? Edward, chlapci sa práve vrátili a čakajú na teba v garáži. Rosie, poď so mnou. Mám pre teba prekvapenie.“ Usmiala sa ako slniečko a už ťahala Rosalie za sebou. Alice mala v pláne dámsku jazdu, čo zahrňovalo prezliekanie, make-up a účesy. Bola to pekná pomsta, pretože ani Rosie nedokázala udržať krok v týchto veciach s našou najmenšou členkou rodiny.

Vyskočil som z balkóna pred dom a zašiel do garáže. Emmett sa práve prezliekal do trička, ktoré nebolo od zvieracej krvi, pričom si neodpustil štipľavú poznámku na Rosie.

„Zase vyvádzala, však? Mala by na mňa prestať nadávať, lebo inak jej vybuchne hlava od zlosti. Čo myslíš, Jazz, je to možné?“ Jasper na jeho otázku neodpovedal. Miesto toho nasadol do auta a naštartoval.

„Tak to bude zase zábava,“ šepol som ironicky a nasledoval ho.

Seattle bol od Forks vzdialený dve hodiny cesty, ale na najnovšom modeli Chevroletu to bola necelá hodina a štvrť. Hodiny na kostolnej veži odbili polnoc, keď sme zastavili pred vysvieteným klubom v tmavej ulici. Pred ním postávalo niekoľko starých chlapov, ktorý si spravili pauzu na cigaretku a jeden vyhadzovač s veľkými svalmi v obtiahnutom tričku. Už od cesty bolo počuť hudbu a smiech. Nazrel som do myšlienok chlapov. Dvaja z nich mysleli na tú istú blonďavú tanečnicu s veľkými obnaženými prsiami a jeden na barmanku. Všetky ženy v klube boli naozaj krásne a so svojimi plnými ňadrami neodolateľné. V duchu som poprial Jasperovi veľa šťastia na jeho misii, udržať Emmetta čo najďalej od šľapiek.

„Páni, tak toto bude nezabudnuteľná noc,“ zvolal Emmett a s úsmevom od ucha k uchu vošiel do klubu. Videl som Jazzovo zúfalstvo a žiadosť o pomoc, no tváril som sa, že som to nepočul. V mysli však kričal.

Klub nebol ten najväčší, aký som kedy videl, ale na takýto zapadákov to postačovalo. Cigaretový dym sa tu miešal s vôňou alkoholu a ženského parfumu. Jasper sa vyparil hľadať Emmetta a ja som sa otočil za krásnou čašníčkou, ktorá mala ledva zakryté svoje ženské partie. Jej vôňa bola lahodná a to som nemal na mysli len jej parfum, ale aj pach jej krvi. Už som chápal svojich dvoch bratov, ktorí si pred týmto výletom radšej najskôr zašli na lov a na chvíľu som si vynadal do hlupákov, že som mal ísť s nimi. Zbláznil by som sa, ak by som musel svoj pobyt v bare ukončiť ešte skôr, než sa niečo začalo. Ale potom som sa upokojil. Upírom som bol predsa dlhšie než moji bratia, čo znamenalo, že som toho aj viac vydržal. A nejaký pud, ktorý by chcel uhasiť oheň v mojom krku, som odmietal počúvnuť. 

Nasledoval som čašníčku k baru a prekvapene sa pozrel na barmanku. Chlap vonku mal pravdu, keď sa rozplýval nad jej krásou. Toto mesto naozaj nemalo núdzu o pekné ženy, nech to už bola akákoľvek diera.

Pomaly som k nej podišiel a z blízka si ju obzrel. Odrazu som však stuhol na mieste. Vzduch okolo mňa sa zvíril a do nosa sa mi dostala dokonalá vôňa ženského parfumu zmiešaná s krvou, ktorá spievala. Šokovane som hľadel na telo pred sebou, alabastrový chrbát, pevný zadoček obtiahnutý do čiernej kože a stehná súce na bozky. Tmavo-hnedé vlasy sa jej vlnili okolo pliec a ja som mal sto chutí zodvihnúť ruku a omotať si jeden prameň okolo prstov. Ale nezmohol som sa ani na nádych.

„Tak to bolo príšerné. Ešte jeden takýto chlap a budú ma musieť odviesť na políciu za ublíženie na zdraví,“ oznámila barmanke, na čo sa tá zasmiala. Okamžite som nahliadol do jej mysle, aby som videl tvár, ktorá patrila tak nádhernej vôni a bezchybným krivkám. Myšlienky barmanky sa však sústredili na objednávajúcich a dievča vnímala len ako rozmazanú šmuhu.

„A čo sa vlastne stalo? Ublížil ti nejako?“ zaujímala sa.

„Chcel ma znásilniť, ale poučil sa. Ja... prebodla som mu ruku nožom.“ Barmanka konečne zastavila a zasmiala sa. Konečne som uvidel jej tvár. Mala bledú pokožku a červené líca. Pery potreté krvavo-červeným rúžom a spod čiernej škrabošky jej svietili dve čokoládové oči.

„Len dúfam, že nás nebude žalovať, lebo šéfka z toho nebude práve dvakrát nadšená.“ Jej obraz zmizol a objavila sa tam nahnevaná tvár majiteľky podniku s jazvičkami od kiahní.

„Pochybujem. Bol to len jeden z ďalších, ktorý nemal prachy a chcel si ma vziať násilím. Akoby nechápali, že za toto telo sa platí oveľa viac, ako je ich mesačný plat.“ Obe sa zasmiali.

„A koľko?“ opýtal som sa. Barmanka sa na mňa pozrela a dievčaťu predo mnou preskočilo srdce. Vydesene sa otočila a otvorila ústa. Očami si prehliadla každý kúsoček môjho tela, neuvedomujúc si, že aj ja si ju obzerám. Po minúte sa uškrnula.

„Si ešte len študent. Možno dobre vyzeráš, ale to ti nepomôže. Ak ma chceš, musíš mať plnú peňaženku. Inak si to môžeš akurát tak urobiť rukou niekde na záchodoch.“ Jej priami slovník ma trochu odradil od ďalšieho rozhovoru, ale určite to bol len odstrašujúci manéver pre chlipníkov a starých ožranov, ktorí by jej ublížili. A jej telo stálo za každý dolár, ktorý som mal vo vrecku.

„Povedz si sumu.“

„Päťsto dolárov. Toľko určite nemáš,“ pokrútila hlavou a s úsmevom sa otočila na odchod. Chytil som ju za ruku a pritiahol späť k sebe. Narazila o moju hruď, čo jej vyrazilo dych. Jej sladká vôňa ma dráždila v hrdle a ústa mi zalial jed. Jeho horká príchuť ma okamžite prebrala.

„Chceš ich v šeku alebo na ruku?“ Kútiky úst jej spadli a barmanke za ňou sa zatočila hlava. Ak by sa nechytila pultu, spadla by k zemi.

„Blafuješ,“ vyhŕkla a odstúpila odo mňa. S úškrnom som vytiahol peňaženku a vytiahol požadované množstvo bankoviek. Podal som jej ich do ruky, aby si ich prepočítala, ona však len bez slova zírala. Pravdepodobne ešte nikdy nevidela toľko peňazí pohromade.

„Tak čo, pôjdeme?“ navrhol som jej a natiahol k nej ruku. Pozrela na mňa, potom na peniaze a znova na mňa. „Poď alebo mi vráť peniaze a ja ich ponúknem inej. Tak ako?“ Nervózne som prešliapol na mieste a chcel jej nahliadnuť do mysli. Už na prvý pohľad mi bolo jasné, že toľko jedna noc s ňou nestojí. Vlastne, so žiadnou z dievčat tu. Len tak trepla sumu, ktorú som jej však zaplatil, tak nad čím uvažovala, ak išlo iba o peniaze? Jej myseľ bola prázdna, akoby tam nestála, nemyslela. Len ma šokovane sledovala. Bolo to zvláštne a zároveň ma to desilo. Prečo som jej nevidel do hlavy? Ja som predsa videl do myslí všetkých. Videl som všetky ich zvrátené myšlienky, aj neustále sťažovanie. Poznal som ich túžby, sny, nekalé úmysly aj plány do budúcnosti. Tak prečo u nej bolo ticho ako v bezednej jaskyni?

Zaťal som sánku a vytrhol jej peniaze z ruky. Ak sa so mnou nechcela vyspať, musel som od nej odísť skôr, než by ma dokázala frustrovať. V hlave som mal zmätok, úplný chaos z nefunkčnosti mojej schopnosti. Jej ruka však zrazu pristála na mojom ramene.

„Tak dobre. Poďme.“ Otočila sa na opätku a zamierila hore točitým schodiskom. Jej hlas znel rozhodne, no jej kroky boli trasľavé. Celé telo sa jej chvelo a srdce bilo ako splašené, keď sme sa dostali do úzkej chodby podsvietenej zlatistým svetlom s množstvom dvier. Vošli sme do posledných. Bola to izba s veľkou posteľou naproti dverám. Nábytku tu nebolo veľa, karmínové steny skôr zapĺňali červené priesvitné látky na dotvorenie vášnivej atmosféry.

Dievča zamklo dvere a podišlo k baru. „Chceš sa niečoho napiť?“

„Nie,“ odvetil som, ale nebol som si istý, či ma počula. Vytiahla dva poháre a naliala do nich whisky. Oba však vypila sama až do dna.

„Tak poďme na to,“ povedala po šepky skôr sebe než mne. Podišla ku mne a vzala ma za ruku. „Za toľké peniaze si zaslúžiš niečo viac, než len obyčajný sex, nemyslíš?“ opýtala sa trochu neisto. Posadila ma na posteľ a dvakrát zatlieskala. Svetlá v izbe potemneli, ale miesto tmy sa zapálili svetlá okolo kruhového podstavca na jednej strane miestnosti. V strede bola tyč.

„Prečo mám pocit, že sa len snažíš oddialiť naše splynutie, zlatko?“ podpichol som ju. Ignorovala ma, aj keď sa mykla. Znamenalo to, že mám pravdu?

„Chce to trochu hudby, nemyslíš?“ žiarivo sa usmiala. Nie, nemyslel som si to, ale nechal som ju, nech zapne prehrávač a postaví sa k tyči. Jednou rukou sa jej chytila a potom sa nadýchla. Takže som predsa len mal pravdu. Bála sa sexu so mnou, no ak si myslela, že to striptíz oddiali alebo jej nejako pomôže k prekonaniu tej jednej noci so mnou, tak sa mýlila. Mienil som si to predstavenie však vychutnať a potom si vychutnám aj ju. 


Hudba začala hrať a ja som zagánil na prehrávač. Ave Maria? To naozaj? Bol to hlas ako z chóru. Naozaj chcela na toto tancovať?

Pozrel som sa na jej telo. Nepohlo sa. Pesnička sa však odrazu zmenila a spolu s ňou sa roztancovala aj ona. Zatočila sa okolo tyči a skĺzla na kolená k zemi. Zachytila sa druhou rukou a vytiahla sa naspäť hore. Tyč sa jej kĺzala pomedzi prsia a stehná. Pery jemne pootvorené ma vábili k sebe. Keď sa prehla dozadu, znova sa zatočila a obišla tyč, pokladajúc jednu nohu pred druhú, zavrčal som. Cez hudbu to nemohla počuť. Medzi nohami ma zabolelo, keď sa moja pýcha snažila predrať cez tesné rifle na povrch. Svaly som mal napäté. Pohľad som nedokázal spustiť z jej tela. Každým pórom som vnímal jej parfum. Ruku, ktorá kĺzala od jej krku, cez vrcholok jej skrytého ňadra, cez pupok až k stehnu. Ak som bol predtým očarený jej krásou, tak teraz vo mne vystupňovala vzrušenie a žiadostivosť. Pohadzovala vlasmi zo strany na stranu, prehla sa dopredu a mne sa naskytol dokonalý pohľad na jej zadoček.

Postavil som sa z postele a behom stotiny bol u nej. Vzal som ju okolo bokov a otočil k sebe. Bez väčších problémov som jej roztiahol stehnom nohy, aj keď sa mi zaprela päsťami do hrude. Spomenul som si na jej rozhovor s barmankou a uvedomil si, že sa bojí znásilnenia. Nemohol som povedať, že ma to ani nenapadlo. Nebol som ale také zviera, aby som to urobil, nech už by som sex potreboval akokoľvek veľmi.

Bozkom som umlčal jej výkrik a ruky vložil pod jej zadoček. Prsiami sa mi oprela o hruď. Bola taká teplá. Počul som, ako jej splašene bije srdce a krv preteká cez krčnú tepnu. Ten zvuk ma doháňal k šialenstvu. Ústa sa mi plnili jedom a oči som musel mať čierne ako dva uhlíky. A predsa som sa bránil uhryznúť ju a napiť sa jej krvi. Potreba byť v nej zvíťazila nad mojím upírstvom. Niečo, čo bolo v tejto striptérke ma totižto fascinovalo. Nebol som si ale istý, čo presne to bolo. Či jej krv, telo alebo myšlienky, ktoré som nedokázal zachytiť.

Vzal som ju okolo bokov a položil na posteľ. Zbavil som ju nepohodlnej podprsenky z čiernej kože a odhodil ju na druhú stranu izby. Stále so mnou bojovala. Naozaj to nechcela? Bol som predsa nežný! A zaplatil som! Prečo som mal pocit, že tak často so zákazníkmi nespí ako sa tvárila?

Odrazu mi zahryzla do pery. Zavrčal som. „Kurva. Nechceš mi radšej vrátiť peniaze?“ Silno pokrútila hlavou. Prevalila ma na chrbát a sadla si mi obkročmo na brucho. Nesmelými bozkami sa snažila zmierniť môj hnev a trasľavými rukami mi zašla po košeli. A snažila sa mi rozopnúť gombíky? Pozrel som nižšie a uvedomil si, že sa o to naozaj pokúša, ale bola taká nesvoja, že jej to nešlo. Schuti som sa zasmial a pomohol jej. Poľahky som si rozpol všetky gombíky a zbavil sa košele. Teraz to bolo 1:1. Pritiahol som si jej tvár k sebe a vzal si jej pery. Pomaly som si ich vychutnával, maznal sa s nimi. Vrátil som ju späť pod seba bez toho, aby som porušil náš bozk. Jazykom som prešiel po jej krku, pobozkal jej vrcholky stuhnutých bradaviek a vybozkával pupok. Na každý môj dotyk jej telo odpovedalo silným záchvevom a vzdychom. Stiahol som jej nepohodlné nohavičky a vrátil sa k perám. Rukou som jej zašiel medzi nohy, bola úplne vlhká, čo bolo na striptérku skutočne nezvyčajné. A narušilo to moju predohru. Chcel som ju potrápiť, trochu sa pohrať, kým do nej vniknem. Donútiť ju k výbuchu rozkoše pred extázou, ale jej telo to urobilo za mňa. Rozopol som si nohavice a vnikol do nej. Odmietal som ďalej čakať. Vykríkla. Nie od bolesti, ale od vzrušenia. Od obrovskej extázy, ktorá zaplavila jej telo. Šokovane som sa od nej odtiahol. Skutočne mala orgazmus už pri prvom náraze. Tak buď toto dievča v podniku len teraz začalo, alebo nemala sex už poriadne dlhú dobu.

Sledoval som jej červenú tvár a rozvášnené oči, z ktorých jej vyhŕkli slzy. Počkal som, až sa upokojí a pomaly z nej vyšiel. Jej ruka sa zrazu dotkla môjho penisu a zastavila ma. „Prepáč, ale sex som naozaj nemala... dlho. Neskúsiš to ešte raz?“ Usmial som sa. Takže som predsa len mal pravdu.

Pohladil som ju po líci a pobozkal. Zasunul som sa späť do nej, na čo nádherne zastonala. Ten zvuk sa mi páčil tak veľmi, že som ho pri ďalšom náraze vystupňoval. Celé telo som mal ako v ohni, ktorý sa znásoboval. Na okamih som si myslel, že ten nápor nevydržím. Pohltí ma a zničí. Zakvačil som prsty do vankúša pod jej hlavou, z ktorého razom zostalo len perie a zavrčal. Dievča vykríklo v ďalšom orgazme a ja som ju po ďalšom, hlbokom náraze nasledoval. Telo mi zaplavil pokoj. Akoby som stál uprostred reproduktorov, ktoré odrazu stíchli. Zvalil som sa vedľa nej na posteľ. Schúlila sa ku mne a hlavu si položila na moju hruď. Dýchali sme v jednom, prudkom rytme a obaja sa snažili upokojiť. Ale nebolo to ľahké.

Keď sa jej dych spomalil, uvedomil som si, že zaspala. Pohol som sa, aby som ju zakryl do plachty a v tom si niečo všimol. Stále mala na tvári masku a mne to ani neprekážalo. Po celý ten čas, čo som sa s ňou miloval a bozkával ju, som jej nevidel do tváre. Myslel som len na jej zvíjajúce sa telo pod mojimi dotykmi. Nadvihol som sa na lakťoch a zložil jej masku. Nesúhlasne zamrnkala, ale nezobudila sa. Vynadal som si do nevšímavých bláznov. Naozaj bola nádherná. A mladá. Priveľmi mladá. Nemohla mať viac než osemnásť. Ale čo robila tu? Čo ju nútilo pretŕčať sa pred ožratými chlapmi s oplzlými myšlienkami? A čo ju donútilo vyspať sa so mnou?

Mal som priveľa otázok, ale žiadnu odpoveď. A spala tak sladko, že som ju nemohol zobudiť. Miesto toho som si ju pritiahol späť k sebe a objal ju okolo pása. Odpovede počkajú do rána.

***

Pohla sa. Ešte nebolo toľko hodín, aby vstala a aj keď bol klub už dávno zavretí, vonku bola ešte stále tma. Pomrvila sa a nohou narazila o môj rozkrok. Stuhla a prekvapene sa na mňa pozrela.

„Ty si ešte stále tu? Koľko je hodín? Ja som zaspala? Ale ako je to-“ Umlčal som ju bozkom.

„Bola si unavená, zlatko. A je len pol šiestej. Mohla si si ešte pokojne pospať.“ Snažil som sa ju upokojiť, no úmysel sa minul účinkom. Vyletela z postele ako strela a nervózne si pritiahla plachtu okolo tela.

„Pol šiestej? Mala som byť dávno doma. Prečo si ma nechal spať? Musela tu byť šéfka, aby ťa vyhnala, nie?“ Pobavene som ju sledoval. Rozčúlená bola neskutočne sexi. Ako malý dráčik, ktorý chce vyšľahnúť prvý oheň. Keď začala pobehovať okolo a zbierať vlastné veci, neubránil som sa smiechu. Rozhorčene na mňa zagánila. Chcela ma udrieť, na čo sa priblížila k posteli a to bola chyba. Stiahol som ju na seba, pričom z nej spadla plachta a uzavrel ju v náručí.

„Povedal som ti predsa, že si bola unavená, miláčik. A právom. Už dlho si s nikým nespala a dva orgazmy za sebou ti mohli aj ublížiť. Vlastne, som celkom prekvapený, že si vstala tak rýchlo. Ešte v noci to vyzeralo, že budeš spať minimálne pol dňa,“ podpichol som ju.

Celá sčervenala ako čili paprička a zahryzla si do pery. „Takže ti došlo, že nespávam len tak s chlapmi, však?“

„Mohla si ma odmietnuť.“

Pokrútila hlavou. „Mohla, ale vtedy mi to hneď nenapadlo. Žiadal si sumu a tak som povedala prvú, ktorá mi zišla na um. Ja robím len súkromný striptíz, nespávam s klientmi.“

Prevalil som ju na posteľ a usmial sa. „Som rád, že si urobila výnimku. Aspoň mám dôvod vrátiť sa sem aj túto noc.“ Pobozkal som ju na bradu a zubami prešiel po jej krku. Na pokožke sa jej objavili zimomriavky a tep sa jej zrýchlil. Prstami mi zašla do vlasov a prehla sa ako luk. Panvou žiadostivo narazila do mojej pýchy.

„Neviem, či večer budem môcť prísť. Chcem to teraz.“

Tie slová vo mne spôsobili výbuch túžby. Stačil len jediný pohyb a mohol som ju znova uspokojiť. Ale neurobil som to. Nepáčilo sa mi, keď v noci tak rýchlo dosiahla vrchol. Mienil som ju potrápiť. Aby ma prosila o zmilovanie. Aby sa jej telo zvíjalo pod mojimi skúsenými dotykmi. Chcel som jej ukázať skutočnú vášeň a nie len extázu. A na to som si mienil počkať do večera, keď už bude celá nedočkavá, aby ma mala.

„To by som ti musel zaplatiť ďalších päťsto dolárov a takú sumu už pri sebe nemám,“ spravil som grimasu a zhodil ju zo seba na posteľ. Vytiahol som si nohavice a zapol rázporok, keď som sa odrazu ocitol pod ňou.

„Nemusíš platiť. Urobíme to len tak.“ Zohla sa, aby ma pobozkala, ale ja som sa jej uhol. Obrátil som ju teraz pod seba a ruky jej znehybnil nad hlavou.

„Nič také. Až večer,“ povedal som šepotom. Perami som prešiel po jej alabastrovej pokožke medzi prsníkmi. Podráždil jeden jazykom, až sa jej spomedzi pier vydal slastný vzdych. Zjavne so mnou nesúhlasila. Na slabinách som pocítil jej stehno a stratil som rovnováhu. Využila to a chcela nado mnou znova získať kontrolu neuvedomujúc si, že posteľ sa skončila. Tvrdo som dopadol na podlahu a ona na mňa. Obom sa nám na tvári objavilo prekvapenie, potom sme vyprskli v smiech.

„Ak si nedáš pozor, do večera ma zabiješ. Alebo aspoň môjho malého priateľa. To by sa ti páčilo?“

Zavrtela hlavou. Náhle sa však zháčila. Odtiahla sa odo mňa a sadla si na okraj postele. „Kondóm. Ja krava som na to úplne zabudla. Vzal si si ho včera, však?“ Tak to si na to spomenula naozaj skoro, smial som sa v duchu. Nebola ako iné prostitútky, ktoré mi ho navliekali ešte vo dverách, aj keď ja som bol upír a nemohol som mať deti. Bolo vtipné sledovať ako sa jej v očiach mihá strach a bledne jej tvár. Čo ak jej poviem, že som si ho nevzal? Čo by robila potom?

Otvoril som ústa a chcel som jej to povedať, ale potom som si uvedomil, že by si to vlastne nezaslúžila. Ako sama povedala, nespávala so zákazníkmi a u mňa urobila výnimku, za čo som jej bol skutočne vďačný. Mal som jasný plán, že ju naučím vášni a nie ju vystresujem hneď na začiatku. Preto som ju stiahol na posteľ a prikývol.

„Fu,“ vydýchla si úľavou. Privrela oči a uvoľnila svaly.

„Asi by sme už mali ísť obaja domov, nemyslíš? Stretneme sa tu teda zase večer?“ opýtala sa ma.

„Mohla by si mi povedať svoje meno, aby som ťa ľahšie našiel.“

„Ja som Is... Teda Anabella. Ale radšej Bella,“ koktala.

„Edward,“ usmial som sa a pobozkal ju. Vtom mi zazvonil mobil. Alice. Vypol som hovor a pozrel na Anabellu. 

„Už musím naozaj odísť, zlato. Tak večer o takom istom čase pri bare?“ opýtal som sa pri obliekaní. Prikývla a vyprevadila ma k dverám, kde som jej podal zaslúžené peniaze a ešte raz ju pobozkal. V očiach jej hrali iskričky.

Stanka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára